مرجع مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

سئو چیست


seo
seo چه چیزی است ؟ seo تارنما چه می‌باشد ؟ seo وبسایت کمپانی بهینه سازی یاب با دارا بودن تعدادی سال تجربه در قضیه بهینه سازی وبسایت و seo سایت برای کل موتورهای کاوش Google، Bing،Yahoo،MSN و… مفتخر به کسب بیشترین ترازو رضایت مندی از کارفرمایان متشخص هست . عملیات متفاوتی جهت سئو تارنما گزینه به کارگیری قرار میگیرد که از در بین آن‌ها می شود به White بهینه سازی یا این که به عبارتی seo سپید،Black بهینه سازی سئو در مشهد یا این که به عبارتی seo سیاه اشاره کرد .

بیان این نکته درین نصیب بسیار دارای اهمیت هست چنانچه seo وب سایت شما از طریق Black بهینه سازی ،seo سیاه باصرفه گردیده باشد موتورهای کاوش، سایت با صرفه گردیده با نحوه Black سئو را در درون لیست سیاه قرار داده و بعداز آن با‌گاز سکو وبسایت در موتورهای کاوش کاسته شده و کاهش سکو در موتورهای کاوش باعث میگردد تا وبسایت در موتورهای کاوش چشم نشود.

seo تارنما
seo تارنما و سئو وبسایت در مجموع فرآیند های seo وب سایت مشتمل بر تعدادی از اصول اصلی می‌باشد که سئویاب بعد از تحویل پروژه به کارفرمایان با شخصیت این مورد ها را به آن‌ها انتقال می‌دهد تا در شکل لزوم فارغ از پرداخت هزینه و با اتکا به نیروی فنی تیم خویش در منفعت وری هرچه بهتر از نیرو های خویش سخت کوش باشند.

با توان تصاحب کردن موتورهای کاوشگر در دو ده سال اخیر و ارتقاء رغبت یوزرها اینترنتی به به کارگیری از این واسطه ها ، این مقاله که استفاده کننده بتواند به مکان تایپ کردن بی نقص نشانی تارنمای شما ، صرفا با جستجوی کلیدواژه یا این که مطلبی دارای ربط به آن به وبسایت مذبور دسترسی پیدا نماید از اهمیت فراوانی برخوردار شده‌است .در همین ارتباط از آنجایی که قدم نهادن در مسیر منظور های گوگل امری تخصصی ، وقت گیر و مشقت بار هست ، در صورتی شخص یا این که تیم ای به‌دنبال آن بوده و بخواهد در بین رقبای محلی یا این که فی مابین المللی خویش بهتر چشم گردد ، ملزم به اختصاص دوران قابل توجهی از سا‌عتها موءثر کاریش بوده و عملاً نمی تواند هم به‌این کارها و هم به کار های روزمره خویش برسند ، در فیض اینکه برداشتن این هندوانه ها با یکدست ، هیچ کدام را تندرست به مقصد نمی رساند . از سویی دیگر ، استخدام وبمستری مستمر تحت عنوان یک کارمند اثبات نیز مخارج فراوانی به ویژه برای تیم های کوچک در بر خواهد داشت که شاید برای آن ها توجیه اقتصادی نداشته باشد ، به همین عامل میباشد که تأکید متخصصین دستور به برون سپاری این پدیده اساسی و سپردن آن به دست اشخاص ماهر در‌این حوزه هست 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷:۲۹ | نویسنده : علی | نظرات (0)

گوگل محتوای منحصربه‌فرد می خواهد


گوگل مدام در ادامه کیفیت در محتوا میباشد. این مسئله بارها و بارها به وسیله گوگل اعلام شده‌است. ولی از در بین ۲۰۰ فاکتور اعلام گردیده seo، کدامیک نقش بیشتری در گزینش کیفیت محتوای صفحه ها سایت شما خواهد داشت؟

در تحت لیستی از مهم ترین پارامترهای سئو در مشهد  تارنما که نقش مهمی در گزینش کیفیت شیت شما از نگاه گوگل دارااست را آورده ام:

 

گوگل محتوای منحصربه‌فرد می خواهد

گوگل انتظار دارد محتوای شما منحصر به فرد بفرد باشد. خیر صرفا در تعداد عبارات یا این که دکورا سیون آنان در جمله‌ها، بلکه ارزشی که متن برای استفاده کننده ساخت و ساز می‌نماید آیتم دقت گوگل میباشد.

تعداد عبارات یا این که به کارگیری از long tailها، LSI یا این که عبارات کلیدی اساسی و شیوه جاگذاری لغت ها در محتوا شاید تا قبلا پاسخ می اعطا کرد، اما دیگر بازه زمانی آن رسیده میباشد که چیزی بیشتر از یک محتوای بازنویسی گردیده تحویل گوگل بدهیم.

همچنین تعداد ارجاعات داخل مقاله به منابع دارای اعتبار منجر ارتقا اعتبار محتوای شما شود.

برای ادراک بهتر، نوشته‌علمی راهنمای بی نقص سئو داخلی را مطالعه نمایید.

درضمن به حافظه داشته باشید محتوای شما از حیث املائی سوای مشکل باشد.

منبع

پیوند‌های داخلی اساسی می‌باشند
لینکهای داخلی بسیار اصلی می باشند، چون گوگل از یک لینک و پیوند بیلدینگ داخلی خوب تعبیر و تفسیر میکند که محتوای شما‌را در کدام دسته بندی قرار دهد. پس برای افرایش جایگاه در گوگل، به جز پیوند‌های بیرونی به منابع دارای اعتبار و تارنما‌های مرجع، ساخت پیوند‌های داخلی را فراموش نکنید.

فاکتورهای فنی یک برگه با کیفیت
به صورت طبیعی موتور کاوش می بایست در قبال درخواست شیت، از سرور شما کد ۲۰۰OK را بگیرد. صرفا در اینصورت میباشد که محتوای ورقه برای مخاطب و موتور کاوش نمایان می شود.

 

همچنین محتوای ورقه شما بایستی تماما در همگی دستگاهها(دسکتاپ، تلفن همراه و تبلت) اکران داده گردد.

برای رعایت این مسئله از Responsive web design و یا این که AMP استعمال فرمایید.

دیگر پارامتر اصلی در ارتقا کیفیت کاغذ، سرعت بار گذاری محتوای شما با در هر نوع ارتباطی می باشد. امروزه اکثر یوزرها از گوشی برای کاوش و بازدید از اینترنت سایتها به کارگیری می‌نمایند. طبیعتاً کیفیت ۳G و LTE به اندازه سرعت ADSL و یا این که دیگر اشکال ارتباطات وجود ندارد، پس seo تصاویر، کلیپ و بطور کلی seo سرور فاکتور مهمی در ارتقاء سرعت وبسایت شما میباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۷:۴۹ | نویسنده : علی | نظرات (0)

چطور تارنما مپ html بسازیم؟


چطور تارنما مپ html بسازیم؟


در مقاله‌ها پیشین توضیح دادیم که تارنما مپ html نوعی از نقشه وبسایت میباشد که خیر برای ایندکس سئو در مشهد بهتر مطالب بوسیله گوگل بلکه برای ارشادوراهنمایی استفاده کننده در دسترسی به نقاط متفاوت وبسایت ساخته می‌گردد.
با دقت به اینکه این پوشه قرار میباشد در دست استفاده کننده قرار بگیرد، می بایست به خصوصیت های بصری و زیبایی آن دقت بالایی گردد.

به همین ادله اکیدا توصیه می‌کنیم طراحی وب مپ html خویش را به یک کد نویس بسپارید (این شخص قادر است به راحتی نقشه وبسایت html را از روی نقشه xml وبسایت شما پباده سازی نماید) ولی در شرایطی که عشق ای به ساخت و ساز آن به وسیله کدنویس ها ندارید، با استعمال از وبسایت google xml sitemaps و بعد از وارد کردن نشانی وبسایت خویش، می‌توانید علاوه بر دانلود نقشه xml وب سایت، نقشه html آن را نیز دانلود نمایید.

همچنین در شرایطی‌که وبسایت شما وردپرسی میباشد می توانید به پلاگین های طراحی وب مپ وردپرس در این برگه رجوع نمایید و از در میان آن‌ها یک پلاگین مطلوب را برای ساخت‌و‌ساز html sitemap پیدا نمایید.

پیوند نقشه تارنما html اکثر زمان ها در فوتر وب سایت قرار می گیرد تا یوزرها بتوانند سریعا به آن دسترسی پیدا نمایند. علاوه بر این، با دقت به اینکه این برگه دارنده یکسری پیوند داخلی به همگی صفحه ها وب سایت میباشد، می تواند به بهبود بهینه سازی داخلی و سرعت ایندکس آن نیز یاری دهد (اما به هیچ وجه جایگزین قابل قبولی برای نقشه xml وجود ندارد)

معرفی نقشه تارنما به گوگل


بعداز طراحی وب سایت مپ xml خویش، نوبت به معرفی آن به گوگل یا این که دیگر موتور های کاوش می‌رسد. برای اینکه بتوانید پوشه xml را به گوگل معرفی فرمایید، در صدر می بایست آن را در یک برگه از وبسایت خویش لود کرده و آن گاه به search console وبسایت خویش رجوع کنید. (در‌حالتی که از پلاگین ای مثل yoast به کارگیری می‌کنید، خویش پلاگین نقشه را در وب سایت شما بار گذاری میکند.)

ولی پیش از معرفی وبسایت مپ، بایستی مطمئن گردید که نقشه تشکیل شده از اعتبار کافی برخوردار‌است یا این که خیر؟

اعتبار سنجی وب سایت مپ
برای آزمایش نقشه تارنما چندین روش دارای اعتبار وجود داراست که به دنبال به شما معرفی می‌شوند. ابزار های مختلفی برای اعتبار سنجی وبسایت مپ تاسیس شده است، مثلا:

Screaming Frog
Sitemap Validator
seomator
SeoSiteCheckup
و…
ولی در شرایطی که به‌دنبال دارای اعتبار ترین طریق نظارت آن میباشید، بهتر میباشد به ابزار سرچ کنسول وبسایت خویش رجوع‌نمایید. برای این عمل به سرچ کنسول تارنما وارد گردید و بعداز آن در بخش Sitemap در ادامه آیتم ADD/Test Sitemap باشید. در‌این بخش کافی میباشد تا نشانی نقشه تارنما خویش را وارد کرده و بعد از آن آیتم test را گزینش نمائید.

در آینده درین نصیب به یادگرفتن ویدئو طراحی وب مپ و بعد از آن اعتبار سنجی و معرفی آن به گوگل می‌پردازیم.

طرز قرار دادن وب سایت مپ در گوگل
بعداز اینکه از اعتبار نقشه وب سایت خویش مطمئن شدید، در همین شیت، مورد Resubmit را گزینش نمائید تا وب سایت مپ شما در گوگل تثبیت گردیده و کراولر های موتور کاوش به آن مراجعه نمایند.

علاوه بر این، شیوه دیگری که به معرفی شدن تارنما مپ به موتور های کاوش امداد میکند این میباشد که تکه کد پایین را در فولدر robot.txt وبسایت خویش قرار دهید. در این صورت نیز نشانی نقشه تارنما خویش را به موتور های کاوش معرفی نموده اید و آن‌ها برای کراول آن، مبادرت میکنند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶:۰۶ | نویسنده : علی | نظرات (0)

با پلتفرم مانگو، برد خودتان را در بازار seo صد در صد تضمین گردیده بدانید!


با پلتفرم مانگو، برد خودتان را در بازار seo صد در صد تضمین گردیده بدانید!
مانگو به عبارتی رمز گسترده و خبر شگفت انگیزی میباشد که وعده داده بودیم. در واقع پلتفرم مانگو یک پلتفرم فراگیری و رئیس seo وردپرس که مجموع بهینه سازی‌کاران مبتدی و تازه کار، رشته‌ای و حتی مدیران برخی از سایت‌ها که رمز‌حرفه‌ای از seo وردپرس ندارند؛ از آن به کارگیری می‌نمایند و زیرا به پیروزی‌های متعددی می‌رسند ترجیح میدهند آن را از دیده رقیبان مخفی نمایند بهترین سئو کار البته ما آن را به شما معرفی میکنیم.
مانگو اصولا یک میانبر کارآمد و رشته‌ای میباشد که به اندازه استخدام 17 کارمند فن‌ای عمل seo وردپرس را سهل‌خیس می‌نماید و به جهت همین خصوصیت منحصربه فردش میباشد که بعنوان آچار فرانسه برای فریلنسرهای بهینه سازی وردپرس شناخته میشود.
هر سئوکاری در هر سطح و تخصصی که باشد، میتواند وبسایت مشتریان خویش را وارد پلتفرم مانگو نماید و یک استراتژی و اپلیکیشن seo صد‌‌در‌‌صد پیروز اخذ نماید. در حالتی که مایل می باشید تا راجع‌به خصوصیت‌های دیدنی مانگو بیشتر بدانید، ما پیش از این 28 استدلال برای تعیین مانگو را برای شما شرح داده‌ایم.

 

سود‌گیری

وقت طلاست! نباید حتی یک ثانیه از وقت گران بهای خویش را از دست بدهید! برای تبدیل لحظه به لحظه عمرتان به درآمد معمولی‌ترین راه و روش فریلنسری میباشد. شما در هر موضوع‌ای که تخصص داشته باشید می توانید تحت عنوان یک فریلنسر حتی‌در منزلتان عمل نمایید و به درآمدهای بسیار بالایی برسید. تفکر نکنید شغل فریلنسری تنها برای سایرافراد میباشد و شما نمی‌توانید آن را انجام دهید. صرفا با یه خرده اندیشه، به چنگ آوردن مشورت کردن و مالامال نقاشی کردن تخصص‌های خویش می توانید تحت عنوان یک فریلنسر در دنیای وب گرد و خاک به پا نمائید! درصورتی که نمیدانید برای تخصص شما هم در دنیای فریلنسرها جایی وجود دارااست یا این که نه و یا این که میخواهید پلتفرم بهینه سازی مانگو را بهتر بشناسید، میتوانید خیلی بی آلایش با تایپ کردن سوالتان در نصیب نگرش‌ها به امداد کارشناسان ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ میموس به پاسختان برسید. کافیست آزمون فرمائید!


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بهترین سئو کار،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸:۵۸ | نویسنده : علی | نظرات (0)

در شرایطی که یه خرده در مورد seo


در شرایطی که یه خرده در مورد seo و دیجیتال مارکتینگ تجربه داشته باشید به طبع با نرخ کلیک و اهمیت بالای آن آشنا می باشید. نرخ کلیک یا این که CTR یکی‌از مهم ترین معیارها در seo و کمپین‌های کلیکی می باشد که اخیرا اعتنا اکثری از اشخاص را جلب کرده است. در واقع در حالتی که بتوانید نرخ کلیک اینترنت سایتتان  سئو در مشهد را بالا ببرید شاهد اتفاقات نیکی در کسب و فعالیت آنلاینتان میباشید چراکه بالا بردن نرخ کلیک اولی قدم برد محسوب می‌شود. بعد از به چنگ آوردن نرخ کلیک میباشد که عمل مهم شما شروع میشود و می بایست مشتریان یا این که مخاطبین خویش را برای خرید یا این که غرض اصلیتان از فعال‌سازی وبسایت، فراهم نمایید. به این ترتیب در حالتی‌که اینترنت سایتتان نرخ کلیک پایینی دارااست و هرچه کوشش می کنید نمی توانید این خلل را حل نمائید، این نوشته‌ی‌علمی را تا انتها مطالعه نمائید. درین محتوا به چک بی نقص نرخ کلیک، چرایی اصلی بودن و شیوه احتساب آن می‌‌پردازیم.

نرخ کلیک یا این که CTR چه می باشد؟
نرخ کلیک مخفف Click Through Rate می باشد که در معنای نسبت تعداد یوزرها کلیک کننده روی یک لینک و پیوند به تعداد مجموع کاربرانی میباشد که پیوند متبوع را مشاهده کرده‌اند و از روش آن به تارنما شما وارداتی‌اند. نرخ کلیک یک میزان کلیدی در دیجیتال مارکتینگ میباشد و در تحلیل اشکال کمپین‌‌های کلیکی مثل تبلیغات گوگل ادز، آدرس اینترنتی مارکتینگ، عنصر‌های دعوت به مبادرت (به انگلیسی: Call-to-action) جان دار در وب سایت و … گزینه استعمال قرار می‌‌گیرد.


خطاهای سایتت رو تو گوگل سرچ کنسول رفع کن
گوگل روی خطاهایی که در سرچ کنسول وجود داره آلرژی متعددی داره و رفع این مشکلات تو پرورش سایت خیلی موثره. تو عصر گوگل سرچ کنسول پلتفرم مانگو بهت خاطر میدیم چطور خطاهای سایتت رو برطرف کنی.

مشاهده
نرخ کلیک چه طور احتساب می‌‌خواهد شد؟
نرخ کلیک نتیجه ها تقسیم تعداد کلیک‌ها بر تعداد مجموع اکران‌‌های یک پیوند میباشد که در عدد 100 ضرب می‌‌گردد تا نرخ کلیک را به طور درصد ذکر نماید.

CTR = (clicks/impressions) * 100

مثلا، در شرایطی که 1000 نفر در نتیجه ها گوگل پیوند وبسایت شمارا ببینند و 200 نفر از آنان روی لینک و پیوند کلیک کرده و وارد اینترنت‌وب سایت شما شوند، نرخ کلیک به طور ذیل به حساب آوردن گردد‌:‌

CTR = (200/1000) * 100 = 20%

 

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳:۴۹ | نویسنده : علی | نظرات (0)

7 نکته طلایی فراگیری ایجاد محتوا


7 نکته طلایی فراگیری ایجاد محتوا به طور رایگانتوسط عباس فلسفی2020/07/13VIRLAN, ساخت و ساز محتوا, رپورتاژ

فراگیری ساخت و ساز محتوا هنگامی برای شما کاربردی میباشد که قصد دارید،  سئو در مشهد یوزرها خویش را شگفت زده نمائید، ولی راه آن را نمی دانید. نمی دانید چه محتوایی می بایست ساخت‌و‌ساز نمایید که برای کاربرانتان دیدنی باشد. همین ندانستن ها ممکن میباشد در آینده برای شما دردسر ساز خواهد شد.


آیا می‌دانید شما به چیزی نیاز دارید؟ یک جرقه نیاز میباشد تا شما استعداد و خلاقیت خویش را بیابید و با نکاتی که در یادگیری محتوا نویسی برای شما آماده شده‌است، خلاقیت و استعداد خویش را شکوفا نمایید.

مطمئنا امروزه زیاد عبارت ساخت‌و‌ساز محتوا به دیده شما خورده میباشد. با اندکی ارزیابی متوجه میشوید که ایجاد محتوا چقدر در حوزه های دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارااست. این پله رسیدن به قله های برد میتواند انقلابی را در تارنما و شبکه های مردمی شما ساخت نماید؛ یوزرها جذب شما گردیده و از این‌راه می‌توانید سرویس ها و یا این که محصول ها خویش را شل خیس به فروش برسانید. تارنما های وسیع جهان با یک‌سری نکته ای که درپی آنالیز میکنیم، شایسته ترین اتفاقات را برای خویش رقم زده اند.

نیازهای کاربرانتان را مقصود قرار دهید
در فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا مهم‌ترین اصل، آشنایی نیاز یوزرها میباشد. ماهیت محتوا نویسی بر همین پایه میباشد که بایستی بدانید یوزرها شما چه میخواهند و شما برای آن محتوا ساخت‌و‌ساز فرمایید. این اصل در‌حالتی که به صدق گزینه اعتنا قرار بگیرد، به شیوه عجیبی آمار بازدید تارنما شما ارتقا پیدا کرده و سکوی پرتابی برای شما که قصد دارید به لینک و پیوند یک گوگل برسید، شود.

شیوه های متعددی برای آشنایی نیاز یوزرها وجود داراست و مجموع آنان را ارزیابی کرده و در قالب یادگرفتن بدون‌پول ساخت و ساز محتوا نکاتی را برای شما آماده کرده ایم.

نظارت رقبا و تحلیل محتوای آن‌ها
به لحاظ شما رقیبان شما چه روشی را برای ساخت و ساز محتوا به فعالیت گرفته اند؟

آیا روشی که برای ایجاد محتوا تعیین کرده اند برایشان کاربردی بوده میباشد؟

رقبای شما از چه مدل محتوانویسی استعمال می نمایند؟

و سوال های این چنینی که شما می بایست در هنگام محاسبه و محاسبه رقبای خویش در ساخت و ساز محتوا به جواب آن‌ها برسید. درصورتی که به نیکی رقبای خویش را گزینه تجزیه و محاسبه قرار دهید، می‌توانید محتوایی تاثیرگذار خیس و بهتر ساخت و ساز کرده و حتی یوزرها آن‌ها را مجاب به مطالعه محتوای خویش فرمائید. ساخت‌و‌ساز محتوایی برای شما با ارزش میباشد که خاص، یکتا و بدور از اسکن کاری و حتی ویرایش باشد و ولی مهمترین نکته این موضوع که در فراگیری ساخت و ساز محتوا به آن تاکید ویژه ای شده‌است، یافتن عنا وین ارزشمندی میباشد که رقبای شما هیچگاه راجع به آن محتوا ایجاد نکرده باشند. این قادر است یک برگ موفق برای شما باشد.

 

مدام درپی ایده های نو باشید
ایده های نو، محتوا شمارا تبدیل به طلایی نادر می نماید. چنانچه ایده های شما برای مخاطب دیدنی باشد، مشتاقانه محتوای شمارا برای دیگر افراد به اشتراک نهاده و به گذر زمان مدت بازدید وب سایت شما ارتقاء پیدا می نماید. از این جهت ساخت محتوا یکی‌از مهم‌ترین اصول در seo وبسایت میباشد.

نکاتی درباره با فراگیری ساخت محتوا برای شما مهیا شده‌است که میتواند به شما در ایده پردازی و تاءمل بیشتر روی موضوعات حریم خویش یاری دهد. تکنیک هایی که ناب ترین نظرات را در ذهنیت شما ساخت‌و‌ساز می نماید. البته نکته انتها درباره با این قضیه این میباشد که نظرات آفریننده محتوایی ناب برای محتوا نویسان میباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵:۲۳ | نویسنده : علی | نظرات (0)

نکات مهم در پیوند سازی

دو گزینه مهم در پیوند سازی موجود هست که بایستی آن را در حیث بگیرید:
پژوهش ها همگانی و رقبا
اجرای یک کمپین بازاریابی تعدادی زبانه
پژوهش ها همگانی و رقبا

چک و تحقیق رقبا به شما یاری مینماید تا وبسایت های دارای ربط به بازار خویش  سئو در مشهد را پیدا نمائید، آن‌ها‌را می سنجید که چه جور محتوائی درباره ی مسئله مربوط به وب سایت شما می نویسند و آن را نظارت نمایید.علاوه بر برسی رقبا شما می‌توانید دریابید که نیاز های مردم چه است و آن‌ها نسبت به چه موضوعی عشق نشان می‌دهند. از گذر باز‌نگری تارنما رقبا میتوانید نظارت نیکی درباره با مسائل فرهنگی، اقتصادی و ... مردم داشته باشید.
نکته مهمی که در نظارت رقبا موجود است این میباشد که از اسکن کردن کاری که رقیبتان انجام داده میباشد بپرهیزید. این مسئله هم درباره با سئو on page (بهینه سازی داخلی)و seo محتوا وبسایت و هم درباره با سئو off page(سئوی آف پیج) درستی می‌کند. شما با همگی ابزارهایی که در دست دارید قرار میباشد آنالیز نمایید، خیر تقلید. محتوای جالب برای استفاده کننده و seo گردیده برای موتور کاوش را در تارنما خویش قرار دهید.
اجرای یک کمپین بازاریابی تعدادی زبانه

هم اکنون که CMS مطلوب را گزینش نموده اید، لغت ها کلیدی خویش را با اعتنا تحقیق کرده و محتوای خویش را ترجمه نموده اید، صد رد صد انتظار دارید میلیون ها بازدیدکننده از تارنما شما دیدن نمایند. ولی به همین راحتی ها وجود ندارد !!! پس از ترجمه مطلوب برای گویش های متعدد لازم میباشد یک کمپین تولید لینک و پیوند یک‌سری زبانه داشته باشید.
هنگام انتخاب شیوه سکو بندی وبسایت ها ، Google از 3 برهان اصلی استعمال می‌کند:
محتوای ورقه
پیوند محل ورود
تجربه استفاده کننده
محتوای تارنما که که می بایست برای لهجه های محتلف به طور باصرفه ترجمه گردیده باشد، بخش مهمی از بهینه سازی on page میباشد که توضیح آن را در مطالب فوق به شما ارائه کردیم، ولی ساخت لینک و پیوند های محل ورود کیفیت خوب نیز یک قدم اساسی در بهینه سازی وبسایت میباشد. طبیعی میباشد که برای پیوند های آلمانی بایستی برای وبسایت آلمانی و ساب دومی و پیج آلمانی ساخته شود و اما کیفیت این لینک و پیوند ها هنگامی که از تارنما های آلمانی اخذ گردیده باشد، بسیار باکیفیت خیس خواهد بود.
برای لینک و پیوند سازی تنها فاکتور گویش اصلا مهم نیست، فاکتور های دیگری نیز در‌این ارتباط تاثیر گذار میباشد:
برای مثال اینکه شما از یک تارنما مربوط به ناحیه وبسایت خودتان پیوند اخذ نمائید.
تنوع در لینک و پیوند سازی داشته باشید: به صورت طبیعی در یک نوشته‌علمی ، متن اینفوگرافیک و ....
برای لینک و پیوند سازی وب سایت های دارای اعتبار و با آتوریتی بالا را گزینش فرمائید
صحت دارد که بهینه سازی را فارغ از لینک و پیوند سازی نمی قدرت تصور کرد البته فراموش نکنید که لینک و پیوند سازی به هر قیمتی برای شما سود بخش وجود ندارد.در شرایطی‌که می‌خواهید خودتان مبادرت به لینک و پیوند سازی نمایید، روی جنبه بازاریابی محتوا از آن تمرکز نمائید و قبلی از قرار دادن هر لینک و پیوند ، از خویش بپرسید "در‌صورتی‌که موتور کاوش وجود نداشت، آیا ساختن این پیوند همچنان سنجیده بود؟" هرچه گوگل باذکاوت خیس میشود ، در صورتی‌که بتوانید بدین سؤال "آری" جواب دهید ، احتمالا این لینک و پیوند برای وب سایت شما مطلوب و سنجیده میباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱:۰۳ | نویسنده : علی | نظرات (0)

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟


در سال 2012 ،گوگل پرده از الگوریتم ضد اسپم نو خویش برداشت. انگیزه اصلی این الگوریتم نبرد با پیوند‌سازی‌های غیرطبیعی یا این که اسپم بود. پس از مدتی این الگوریتم نو به واسطه توئیتی که به وسیله مت کاتس منتشر شد، با تیتر الگوریتم پنگوئن سئو در مشهد شناخته شد.


با اینکه این اسم به طور قانونی بوسیله گوگل نیز تایید شد، البته تا به درحال حاضر فلسفه و علت گزینش آن به صورت قانونی بیان نشده میباشد. ولی حدس‌هایی دراین مورد زده شده‌است، ولی هیچکدام قانع کننده به حیث نمی‌رسند. پیرو به توضیحی مفصل در خصوص این الگوریتم میپردازیم و هر آنچه که بایستی در امر پنگوئن بدانید را برای‌تان توضیح می دهیم.

در حالتی که زمان کافی برای مطالعه متن را ندارید سفارش می کنیم با مشاهده کلیپ پایین الگوریتم پنگوئن و طرز تلاش آن را به طور بدون نقص بشناسید:

الگوریتم پنگوئن گوگل چه میباشد؟
الگوریتم پنگوئن راهی برای پیکار با وبسایت‌هایی بود که قصد داشتند با به کار گیری از طریق‌های غیرطبیعی مانند پیوند‌سازی اسپم مرتبه بالایی به دست بیاورند. الگوریتم پنگوئن هنوز هم در هم اکنون عمل میباشد و جزئی از هسته اصلی الگوریتم‌های گوگل میباشد.

این الگوریتم در مسافت‌های وقتی متعدد به تارنما‌ها مراجعه می‌نماید و در شرایطی که که علامت‌هایی از لینک و پیوند‌سازی اسپم یا این که طرز‌های غیرطبیعیِ دیگر به دست بیاورد، ممکن میباشد وب سایت خاطی را جریمه نماید.


پیش از معرفی الگوریتم پنگوئن، تعداد لینک و پیوند‌ها نقش مهم‌تری را در امتیازدهی به وب سایت‌ها در هنگام بازنگری گوگل ایفا می‌کردند. به عبارت دیگر پیش از معرفی این الگوریتم، ربات‌های گوگل در هنگام جایگاه‌بندی حاصل، به تارنما‌هایی که تعداد لینک و پیوند بیشتری داشتند اعتنا بیشتری می‌کردند و سوای اعتنا به کیفیت محتوای تارنما آن را در شایسته ترین مرتبه های برگه نتیجه ها کاوش قرار می‌دادند.

 

نسبتِ پیوند‌های خوب و کیفیت خوب در مقابل لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم مهم میباشد.
به این ترتیب نیازی وجود ندارد تمام اعتنا خویش را به سمت حذف و بی‌اثر کردن لینک و پیوند‌های مخرب ببرید و بهتر میباشد هم زمان به کسب پیوند‌های طبیعی و دارای اعتبار نیز بپردازید. این عمل احتمالا به ارتقاء اعتماد گوگل و رجوع و برگشت زودهنگام رده شما یاری می کند.

4- رفع جریمه الگوریتم پنگوئن نا ممکن میباشد؟
این زمینه به طور کامل مردود و نادرست میباشد. با اینکه رهایی از جریمه فرآیندی عصر‌بر و مشقت بار میباشد، البته درصورتی که که به نیکی آن را اجرا فرمائید می توانید گزینه بخشودگی الگوریتم پنگوئن قرار بگیرید.

همان طور که گفتیم یکی‌از شایسته ترین شیوه های بی‌اثر کردن پیوند‌های مخرب، کسب لینک و پیوند‌های طبیعی و دارای اعتبار و معرفی لینک و پیوند‌های نامعتبر از روش ابزار Disavow در پنل گوگل سرچ کنسول میباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱:۱۸ | نویسنده : علی | نظرات (0)

بازاریابی محتوا چه می‌باشد؟


بازاریابی محتوا چه می‌باشد؟
بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی بوده که دارنده فرایندی جهت تولید و توزیع مطالب ارزشمند جهت جذب مشتری و بدست آوردن مخاطب و تعامل بیش تر با مشتری، میباشد.

در بازاریابی محتوا، مطالبی که ساخت می گردند می بایست سئو در مشهد با تولیدات و سرویس ها شما به طور کامل در رابطه باشد تا یوزرها بتوانند با قرائت آنها، مواقعی مانند مزایا، سرویس ها، معایب و توضیحاتی دیگری که برای فروش محصول ها و ارائه سرویس ها لازم میباشد را متوجه شوند و از این رو برای به کار گیری یا این که خرید آنها، تصمیم بگیرند. به‌این تکنیک که بتواند استفاده کننده را ترغیب به خرید با به کار گیری مطالب تارنما کند، بازاریابی محتوا گفته میگردد.

امروزه شیوه های تازه برای بازاریابی محتوا موجود است و تنها صرفا ایجاد محتوای متن را دربرگیرنده نمی‌شود. امروزه شاهد ورود شبکه های مردمی جدیدی مانند اینستاگرم هستیم که خویش آنان مستلزم یک استراتژی برای بازاریابی محتوا میباشد تا بتوان علاوه بر جذب یوزرها نو، فروش خویش را اضافه کرد.

جذاب میباشد که بدانید که امروزه 86% کسب وکارهای اینترنتی از بازاریابی محتوا برای ارتقا جایگاه گوگل و seo تارنما خویش می‌نمایند. در حالتی که قصد دارید با مطالب وبسایت خویش، شایسته ترین سود را در گوگل بگیرید، بایستی علاوه بر کیفیت عالی بودن مطالب ، مطابق اصول بهینه سازی و متناسب با مخاطبان اصلی وب سایت شما، مطالب ساخت شوند. در صورتی محتوا کیفیت عالی باشد و نیاز یوزرها را برطرف کند، آن‌ها به تارنما شما با مسئولیت گردیده و مطالب را در شبکه های مردمی خودشان به اشتراک میگذارند تا دیگر دوستانشان از مطالب تارنما شما استعمال نمایند. امروزه موسسات و برندهای وسیع، طولانی تر دارایی خویش را صرف بازاریابی محتوا خویش می نمایند.

یک نکته ای را که می بایست بدانیم، این میباشد که دانایی و علم مردم نسبت به قبلی اضافه شده‌است و آنها تلاش می‌نمایند که دیگر هیچ محصولی تنها با تبلیغات بیشماری که برای آن انجام می گردد، خریداری ننمایند. یوزرها هنگامی تبلیغ کالایی را مشاهده میکنند، اولیه در وب خصوصیت و مزایا و معایب آن را کاوش مینمایند، آن گاه در صورتی متوجه شوند که‌این متاع نیاز آن‌ها را برطرف می‌نماید، مبادرت به خرید آن می‌کنند. پس خیلی مهم میباشد که در تارنما شما، مطالب و داده ها مایحتاج برای هر فرآورده و سرویس ها را قرار دهید. این داده ها می‌تواند در قالب توضیح برای هر مال یا این که وب لاگ باشد.

به چه شکل بازاریابی محتوا را به صدق انجام دهیم؟
بازاریابی محتوا، یکی‌از شیوه های تبلیغات اینترنتی و ارتقاء جایگاه تارنما در گوگل میباشد. بازاریابی محتوا برروی ساخت و منتشر کردن محتوا گران بها، دارای انسجام و متناسب با یوزرها وب سایت می‌باشد. در واقع در‌حالتی که بخواهیم یک تعریف‌و‌تمجید کامل تر و بهتری از بازاریابی محتوا ارائه دهیم، می‌توانیم بگوییم که بازاریابی محتوا یعنی ایجاد و به اشتراک گذاری بدون‌پول مطالب با ارزش که متناسب با یوزرها انگیزه تارنما میباشد به مراد تبدیل یوزرها به مشتریان حقیقی وواقعی است تا سبب فروش مال و سرویس ها و seo تارنما در گوگل گردد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۹:۰۸ | نویسنده : علی | نظرات (0)

چه‌طور Google Analytics را نصب کنیم؟


چه‌طور Google Analytics را نصب کنیم؟
پیشین از هرچیز شما به یک اکانت کاربری در گوگل آنالیتیکس نیاز دارید. در شرایطی که اکانت کاربری گوگل دارید که از آن برای گوگل درایو، گوگل کلندر، گوگل پلاس یا این که یوتیوب به کار گیری میکنید، بهتر میباشد گوگل آنالیتیکس خویش را هم با به عبارتی اکانت کاربری فعال‌سازی نمایید، در غیر این‌چهره یک اکانت کاربری نو برای سئو در مشهد  خویش ساخت فرمائید.

این اکانت کاربری را همواره می بایست به حافظه داشته و صرفا خویش شما به آن دسترسی داشته باشید. میتوانید به سایر افراد هم اذن‌ی دسترسی به گوگل آنالیتیکس را بدهید، ولی تنها خویش شما در دست گرفتن آن را در دست خواهید داشت.

نکته‌ی مهم: به هیچ یک از زیردستان خویش (طراح اینترنت، توسعه و گسترش‌دهنده‌ی اینترنت، هاست، مسئول seo و سایر‌ی اشخاص) اذن ندهید که با اکانت کاربری خودشان برای وب سایت شما گوگل آنالیتیکس تولید نمایند، به این دلیل‌که درین‌چهره آنان توان مدیر گوگل آنالیتیکس را به‌دست میگیرند.

در صورتیکه همیاری شما به هر دلیلی با این اشخاص تمام شود، در رخ دسترسی بدون نقص به گوگول آنالیتیکس وب سایت شما، آن ها میتوانند داده ها شما‌را بردارند و شما می بایست مجدد استارت به توده‌آوری داده از صفر فرمایید.

پیکربندی اکانت کاربری
در حالتی که در گوگل اکانت کاربری دارید، می توانید وارد گوگل آنالیتیکس گردید و روی دکمه‌ی ورود به گوگل آنالیتیکس کلیک نمایید. به دنبال شما با یک پیغام سه‌مرحله‌ای روبه‌رو خواهید شد که برای انجام پیکربندی گوگل آنالیتیکس، می بایست آن را مرحله‌به‌مرحله پشت راز بگذارید.

۱- گوگل آنالیتیک

پس از کلیک روی دکمه‌ی تثبیت‌اسم می بایست داده ها مرتبط با تارنما خویش را وارد نمایید.

2- گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیکس قابلیت تولید سلسله مراتب را برای سازماندهی حساب شما آماده نموده است. شما می توانید با یک حساب گوگل، ۱۰۰ حساب گوگل آنالیتیکس داشته باشید، همینطور برای هر حساب گوگل آنالیتیکس می توانید ۵۰ وب سایت گوناگون تثبیت نمائید و برای هر وب سایت میتوانید ۲۵ ویو داشته باشید.

در پی یک‌سری سناریوی متعدد را نمونه میزنیم.

سناریوی نخستین: در حالتی‌که تنها یک سایت دارید به یک حساب گوگل‌ آنالیتیکس با یک مالکیت نیاز دارید.

سناریوی دوم: در صورتی دو سایت مختلف دارید، مثلا یک تارنما تجاری و یک سایت فردی، میتوانید دو حساب با اسم‌های «123Business» و «Personal» داشته باشید. براین اساس میتوانید تارنما تجاری خویش را با اکانت کاربری 123Business و وب سایت فردی خویش را با اکانت Personal تهیه و تنظیم و رئیس نمایید.

سناریوی سوم: در‌صورتی‌که بیشتراز یک و کمتر از ۵۰ کسب‌وکار متعدد دارید و هر مورد از آن ها تارنما مستقلی دارا‌هستند، میتوانید همگی‌ی این تارنما‌ها را ذیل یک اکانت کاربری تجاری با اسم Business اداره نمایید و همینطور یک اکانت کاربری با اسم Personal برای تمام وب سایت‌های فردی خویش درنظر بگیرید.

سناریوی چهارم: در حالتی‌که صاحب و مالک تعدادی کسب‌و‌عمل میباشید و هرمورد از این کسب‌وکارها بیشتراز یک تارنما دارا هستند، به‌طوری‌که مجموع سایت‌های شما طولانی تر از ۵۰ سایت میباشد، میتوانید برای هر کسب‌وکار یک اکانت‌کاربری غیر وابسته درنظر بگیرید، به‌طور نمونه حساب 123business برای کسب‌وکار نخستین، حساب 124Business برای کسب‌وکار دوم و به همین ترتیب تا انتها.

در مجموع نمی‌قدرت اذعان کرد که صرفا یک راه و روش صحیح برای اعمال پیکربندی روی گوگل آنالیتیکس موجود هست، طرز‌‌ی پیکربندی گوکل آنالیتیکس متعلق به‌این میباشد که شما رغبت دارید، به چه چهره وب سایت خویش را سازمان‌دهی نمایید.

شما هر دوره که بخواهید، میتوانید اسم اکانت کاربری یا این که پیکربندی آن را تغییر‌و تحول دهید؛ ولی قابلیت و امکان انتقال یک سایت از یک اکانت کاربری به اکانت کاربری دیگر نیست، به دلیل آنکه در فیس به کارگیری از از اکانت کاربری نو شما می بایست پیکربندی را مجدد اعمال نمائید و در‌این حالت داده ها و داده‌هایی را که پیش از این درباره‌ی وب سایت توده‌آوری کرده‌اید را از دست خواهید بخشید.

از آنجایی که‌این راهنما برای مبتدیان پباده سازی گردیده، ما فرض میکنیم که شما یک تارنما دارید و به یک ویو نیاز دارید. (موقعیت پیش‌فرض، all data view) پیکربندی شما می بایست شبیه تصویر ذیل باشد.

3- گوگل انالیتیک

درادامه شما معلوم میکنید که رغبت دارید داده ها گوگل آنالیتیکس تارنما شما، با کدام واحدها به اشتراک نهاده شود.

4- گوگل انالیتیک

نصب کد ردیابی
پس از انجام پروسه بالا روی دکمه‌ی Get Tracking ID برای اخذ کد ردیابی، کلیک فرمایید. زمانی‌که پنجره‌ی موقعیت و قانون ها گوگل آنالیتیکس برای شما اکران داده می گردد، موافقت خویش را با موقعیت اعلام فرمایید. در‌این مرحله یک کد ردیابی در مشت شما قرار خواهد گرفت.

5- گوگل انالیتیک

 

کد معلوم‌گردیده در فریم قرمز در تصویر فوق بایستی روی تمام صفحه ها سایت شما نصب شود. شیوه‌ی نصب به جور سایت شما بستگی داراست. برای مثال برای یک سایت در وردپرس با کادر ورک جنسیس، مکان مشخصی برای اضافه کردن اسکریپت هدر و فوتر به سایت موجود است.

6- گوگل انالیتیک

در صورتیکه روی دامنه‌ی خویش وردپرس دارید، جدا از اینکه درحال استعمال از چه تم یا این که کادر‌ورکی روی وب سایت خویش می‌باشید، می توانید با یاری Google Analytics by Yoast plugin این کد را روی سایت نصب فرمائید.

در‌صورتی‌که تارنما شما با فولدر‌های HTML تولید شده است، میتوانید این کد را قبلی از تگ در هر برگه بیشتر فرمایید. برای انجام این‌ عمل می توانید از یک دستکاری‌گر متن مثل TextEdit برای Mac یا این که Notepad برای ویندوز استعمال فرمائید. بعداز اعمال این تغییرات با یاری یک برنامه‌ی FTP مثل FileZila ، پوشه را روی هاست سایت بار گذاری فرمائید.

7- گوگل آنالیتیک

نصب گوگل آنالیتیکس بسته به جور پلتفرم (سیستم رئیس محتوا، قابل انعطاف‌افزار تجارت الکترونیک، سایت بیلدر)، تم و افزونه‌های آیتم استعمال‌ی شما، گوناگون میباشد. با انجام یک جستجوی بی آلایش در وب میتوانید سریع‌ترین و سهل‌ترین منش ممکن برای نصب گوگل‌ آنالیتیکس در وب سایت خویش را پیدا نمائید. برای این خواسته کافی‌ست عبارت «اسم پلتفرم آیتم به کار گیری + طرز‌ی نصب گوگل آنالیتیکس » را کاوش نمایید.

تهیه هدف ها
آن‌گاه نصب کد ردیابی، می بایست یک پیکربندی کوچک، البته بسیار موءثر را در پروفایل تارنما خویش در گوگل آنالیتیکس انجام دهید. این پیکربندی مرتبط با هدف ها شما از نصب گوگل آنالیتیکس میباشد. برای انجام این عمل روی زبانه‌ی admin در نصیب بالایی گوکل آنالیتیکس کلیک نمائید و درادامه روی پیوند Goals درانتهای ردیف View کلیک فرمایید.

8- گوگل آنالیتیک

به یاری این پیکربندی، وقتی‌که حادثه مهمی در وب سایت شما صورت می دهد، گوگل آنالیتیکس متوجه آن خواهد شد. به‌طور نمونه درصورتی که در سایت خویش از روش فرم مخاطبان داده ها توده‌آوری میکنید، ممکن میباشد بخواهید که یک برگه‌ی قدردانی بعداز کامل شدن فرم برای یوزرها شما اکران داده شود. یا این که درصورتی که در تارنما خویش کالاهایی را می‌فروشید، ممکن میباشد بخواهید که آنگاه کامل شدن خرید یک برگه‌ی تأیید خرید یا این که سپاس برای مشتری اکران داده شود. درادامه پیکربندی لازم برای این نمونه یادگرفتن را شرح میدهیم.

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: سئو در مشهد،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۸:۲۷ | نویسنده : علی | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By jetblog.ir:.